Rozpoczyna się kampania egipskiego mango
Zaczyna się sezon na egipskie mango. Od 20 lipca do prawie końca roku egipscy eksporterzy oferują swoje kalendarze do ponad 50 krajów, do których te mango są wysyłane. Według Abdullaha Elrehiewy'ego, dyrektora generalnego Royal Foods, "mango stało się symbolem letnich owoców w Egipcie i cieszy się popularnością na całym świecie".
Elrehiewy opowiada sagę egipskiego mango:
>
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Mango?preview=1