Trendy cen owoców i warzyw we Włoszech na dzień 24 kwietnia
Rozpoczęła się nowa kampania sycylijskich prażonych melonów. Rozpoczęły się również zbiory włoskiej fasolki szparagowej, a także nowa kampania dla nespawów z Hiszpanii. W przypadku groszku ilości są większe, ale popyt pozostaje stłumiony. Ceny truskawek spadają, ceny fasoli nadal spadają.
Dzięki umowie z Borsa Merci Telematica

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Melony?preview=1