Carrefour, Aldi i Tesco wezmą udział w GLOBALG.A.P. Tour Stop w Hiszpanii 2023 r.
Platforma GLOBALG.A.P zrzesza obecnie ponad 50 europejskich i brytyjskich sieci supermarketów. GLOBALG.A.P współpracuje z dostawcami owoców i warzyw w celu zapewnienia bezpieczeństwa żywności i jakości produktów owocowo-warzywnych w ich punktach sprzedaży.
"GLOBALG.A.P, Agrocolor i Coexphal finalizują szczegóły dotyczące inscenizacji GLOBALG.A.P. Tour Stop 2023 w Hiszpanii, która dla
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców?preview=1