Greenyard: Pozytywny rok biznesowy, wzmocniona pozycja rynkowa, pewne perspektywy na przyszłość
Chociaż średnia konsumpcja świeżych owoców i warzyw na mieszkańca spadła o 10% w 2022 r., sprzedaż like-for-like firmy Greenyard wzrosła o 7,9% rok do roku do 4,638 mld euro, pomimo obecnego niekorzystnego otoczenia gospodarczego i makro-politycznego. W przeciwieństwie do ogólnego trendu konsumenckiego, wolumen Greenyard spadł o

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców?preview=1