Lidl Hiszpania przyjmuje środki przeciwdziałające powstawaniu odpadów
Lidl ogłosił wprowadzenie na rynek hiszpański "torby przeciwodpadowej", w której za 3 euro znajdą się owoce i warzywa niespełniające pewnych kryteriów estetycznych, ale nadające się do spożycia.
Inicjatywa stanowi część wysiłków firmy, aby zmniejszyć ilość odpadów spożywczych w sklepach o 30 procent do 2025 roku i o 50 procent do 2030 roku.
Środek ten podobno okazał się skuteczny w sklepach Lidla
.
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców?preview=1