"Nasza sprzedaż produktów gotowych do spożycia wzrosła o 18% w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego"
Branża produktów warzywnych gotowych do spożycia nadal przeżywa rozkwit wśród hiszpańskich konsumentów, co znajduje odzwierciedlenie w danych dotyczących sprzedaży.
Spółdzielnia Surinver z siedzibą w Alicante, która ma ponad 45 lat doświadczenia w produkcji i sprzedaży świeżych owoców i warzyw, mocno angażuje się w swoją ofertę produktów gotowych do spożycia, skupiając się na tradycyjnie przygotowanych, w 100% wegańskich i

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców?preview=1