Nowa ankieta ujawnia, czego brakuje przekąskom współczesnego konsumenta
Del Monte Foods, Inc. opublikowała dane ankietowe1 dotyczące postaw i zachowań konsumentów w USA w zakresie podjadania. Ponieważ dorośli nadal podjadają więcej niż kiedykolwiek, badanie wykazało, że podjadanie owoców jest jednym z najlepszych sposobów na lepsze samopoczucie podczas podjadania, a ponad dwie trzecie dorosłych sięga po owoce, gdy chcą czuć się jak najlepiej. Dorośli starają się również ponownie przeżyć radość ze swoich

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców?preview=1