Penny Italia sfinalizowała przejęcie 16 sklepów
Wciąż 5 dziennie? Wysokie ceny zmuszają Belgów do kupowania mniejszej ilości owoców i warzyw
Jedna czwarta wszystkich Belgów kupuje obecnie mniej owoców i warzyw w porównaniu do tego czasu w zeszłym roku, ponieważ rosnące ceny żywności i ogólna wysoka inflacja zmusiły gospodarstwa domowe do radykalnej zmiany nawyków związanych z wydatkami w supermarketach. Według badania zleconego przez Aldi Belgium, ponad połowa wszystkich Belgów

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców?preview=1