"To ważne, aby organiczne pozostały na sklepowych półkach"
W Europie inflacja powoduje w niektórych krajach stagnację w rozwoju ekologicznych owoców i warzyw. Jednak Pieter de Keijzer, który założył holenderską firmę Fruitprint - od dwóch i pół roku łączącą producentów ekologicznych owoców i warzyw z supermarketami i dystrybutorami - jest przekonany, że kategoria ta ma przed sobą świetlaną przyszłość w dłuższej perspektywie.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców?preview=1