Pomarańcze dominują w hiszpańskiej diecie
2008-04-07 00:00
W 2006 roku łączna konsumpcja owoców w Hiszpanii wyniosła 3,80 mln ton. W ubiegłym roku najpopularniejszym i najchętniej kupowanym owocem w tym kraju były pomarańcze, których łączne zakupy zamknęły się wolumenem ok. 897 tys. ton co tym samym stanowiło aż ok. 30 proc. udział w rynku.
Na drugim miejscu uplasowały się jabłka (20 proc. udział). Kolejne miejsce zajęły banany (11 proc.), następnie melony - (10 proc.), gruszki (9 proc.), arbuzy - (8 proc.), mandarynki - (7 proc.), brzoskwinie - (6 proc.), oraz owoce kiwi, truskawki i winogrona (3 proc.).
Źródło: fresh-market.pl, na podstawie Agra Net (ts)
Na drugim miejscu uplasowały się jabłka (20 proc. udział). Kolejne miejsce zajęły banany (11 proc.), następnie melony - (10 proc.), gruszki (9 proc.), arbuzy - (8 proc.), mandarynki - (7 proc.), brzoskwinie - (6 proc.), oraz owoce kiwi, truskawki i winogrona (3 proc.).
Źródło: fresh-market.pl, na podstawie Agra Net (ts)
Zobacz więcej: Pomarańcze ?preview=1
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem