Pomarańcze i jabłka zamiast tortilli
2007-11-28 00:00
Pomimo znacznego wzrostu cen, w ciągu pierwszego półrocza 2007 r. Hiszpanie zjedli znacznie więcej owoców niż rok temu.
Apetyt na świeże owoce na hiszpańskim rynku wzrósł o niecałe 6 proc., a łączne wydatki na ten cel były wyższe o prawie 10 proc. Od stycznia do końca czerwca 2007 r. Hiszpanie kupowali mnóstwo pomarańczy - w sumie 630,6 tys. ton oraz jabłek - prawie 280 tys. ton, sporo bananów - 252,7 tys. ton i mandarynek - 154,3 tys. ton, a także niemało gruszek - ponad 144 tys. ton.
Rekordowy wzrost zakupów odnotowano w przypadku awokado - aż o 60 proc. Łączna sprzedaż świeżych owoców na hiszpańskim rynku zamknęła się wolumenem 2,07 mln ton.
Źródło: fresh-market.pl na podstawie FAMMU/FAPA i Fruit and Vegetable Markets
Apetyt na świeże owoce na hiszpańskim rynku wzrósł o niecałe 6 proc., a łączne wydatki na ten cel były wyższe o prawie 10 proc. Od stycznia do końca czerwca 2007 r. Hiszpanie kupowali mnóstwo pomarańczy - w sumie 630,6 tys. ton oraz jabłek - prawie 280 tys. ton, sporo bananów - 252,7 tys. ton i mandarynek - 154,3 tys. ton, a także niemało gruszek - ponad 144 tys. ton.
Rekordowy wzrost zakupów odnotowano w przypadku awokado - aż o 60 proc. Łączna sprzedaż świeżych owoców na hiszpańskim rynku zamknęła się wolumenem 2,07 mln ton.
Źródło: fresh-market.pl na podstawie FAMMU/FAPA i Fruit and Vegetable Markets
Zobacz więcej: Pomarańcze ?preview=1
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem