Kampania jagodowa w Huelvie kończy się z 243 000 ton truskawek, 10% spadek wolumenu
Freshuelva poinformowała, że kampania 2022-2023 zakończyła się całkowitą produkcją 243 310 ton truskawek, co oznacza spadek o 10% w porównaniu z poprzednią kampanią.
Kampania truskawkowa była nękana wzlotami i upadkami, a pogoda miała na nią znaczący wpływ. Nadmierne upały odnotowane podczas sezonu sadzenia zmusiły producentów do przesadzenia prawie 30% roślin
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Truskawki?preview=1