Niemcy: Umiarkowany rozwój poziomu cen świeżych owoców
Sprzedaż świeżych owoców w Niemczech spadła w maju 2023 r. (-3%). Według najnowszego indeksu konsumenckiego GfK, jednym z czynników stojących za tym spadkiem były słabsze wyniki truskawek. "Ze względu na wysoką sprzedaż w maju 2022 r., istnieje jednak wyraźny efekt bazy. Wysoka dostępność towarów doprowadziła do niskich cen ofertowych w poprzednim roku, co

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".
Zobacz więcej: Truskawki?preview=1