"Truskawki pod marką własną w pięciu włoskich sieciach supermarketów"
"W ciągu ostatnich kilku lat nasza firma odnotowała znaczący, dwucyfrowy wzrost (+70%), skonsolidowany głównie w wyniku dodatkowych nabywców z sektora detalicznego. Obecnie sprzedajemy nasze truskawki w dwudziestu sieciach supermarketów, w tym włoskich i europejskich, ale z pięcioma z nich nawiązaliśmy bardziej perspektywiczną i wzajemnie dogodną ścieżkę. W rzeczywistości pięć
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Truskawki?preview=1