Asoex podróżuje do Azji, aby położyć podwaliny pod nową kampanię owocową
Asoex udał się do Azji, aby określić strategie przed nowym sezonem eksportowym wiśni i innych chilijskich owoców.
Podczas wizyty delegacja spotkała się ze swoimi azjatyckimi odpowiednikami, aby omówić sposoby promowania konsumpcji wiśni w obliczu szybko rosnącej produkcji Chile na rynkach takich jak Chiny, Korea Południowa i Tajlandia.
Plany nowego marketingu Fruits from Chile

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Wiśnie?preview=1