Kampania Picota rozpoczyna się w Wielkiej Brytanii
Nadejście sezonu Picota jest jednym z najważniejszych wydarzeń w rocznym kalendarzu świeżych produktów w Wielkiej Brytanii, największym rynku dla słynnej, ręcznie zbieranej wiśni bez szypułek z hiszpańskiej doliny Jerte.
Ale cień na tegoroczną kampanię rzuciły ulewne deszcze, które nawiedziły region w maju, dziesiątkując zbiory wiśni. Dla 3000 małych producentów, którzy tworzą

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Wiśnie?preview=1