Melinda rozpoczyna kampanię reklamową wiśni
Rozpoczęła się kampania reklamowa wiśni Melinda, które w tych dniach pojawiły się na półkach sklepów wielkopowierzchniowych. Tegoroczna promocja opiera się na miastach Mediolan i Florencja z dużymi, silnie oddziałującymi plakatami cyfrowymi w miejscach o dużym natężeniu ruchu. W szczególności w Mediolanie na stacji Cadorna, na Piazza Gae Aulenti i w różnych punktach metra ekrany
>
Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Wiśnie?preview=1