Sezon wiśniowy w Vignola Igp otwarty
Wiśnia Vignola Igp jest bohaterem czerwcowej trzyletniej kampanii komunikacyjnej i promocyjnej dla owoców i warzyw ChNP i ChOG Europa, która ma na celu zwiększenie wiedzy i wartości europejskich marek jakości w trzech krajach docelowych. W Mediolanie kampania reklamy zewnętrznej z dostosowaniem tramwaju i
>
Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Wiśnie?preview=1