Nowa marka brokułów dla niemowląt wprowadzona na rynek w Ameryce Północnej
2025-04-02 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Firma Sakata Seed America ogłosiła wprowadzenie nowej marki konsumenckiej baby broccoli o nazwie Bimi®, dostępnej teraz w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Bimi, już znaną nazwę na rynkach globalnych, oferuje wyjątkowy smak, teksturę i wartości odżywcze, które poszukują dzisiejsi konsumenci. Wprowadzenie marki Bimi oznaczało
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Brokuły
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



