Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

"Bolesną prawdą jest, że nie będzie poprawy warzyw uprawianych na zewnątrz, jeśli nie będzie przymrozków"

2025-11-06 00:00
Źródło: Freshplaza.com
Wraz z przejściem z lata na zimę, FMB zmienia nacisk w swoim asortymencie z warzyw szklarniowych na warzywa zewnętrzne i owoce wierzbowe. Jednak pogoda jeszcze nie sprzyja rozwojowi rynku warzyw zewnętrznych. „To zjawisko występujące na całym obszarze Europy dla produktów takich jak brukselka."

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: Brukselka

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem