Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

"Podkładka Echo jest popularna do stosowania w opakowaniach na miękkie owoce, ale mieliśmy zainteresowanie różnorodnymi produktami, w tym burakiem."

2025-01-29 00:00
Źródło: Freshplaza.com
Produkty chłonne Elliott wprowadziły na rynek w październiku ubiegłego roku podkładki owocowe 'Echo', które nie tylko wydłużają trwałość jagód o nawet 12 godzin, ale także mogą być przez konsumenta poddane recyklingowi lub kompostowaniu. Podkładki Echo są w 100% bezplastikowe i wykorzystują technologię drugiego zbioru Tensei.

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: Buraki

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem