Kampania na rzecz fasoli zdobywa 1,4 miliona funtów z funduszy loterii.
2025-09-11 02:00
Źródło:
Fruitnet.com
Nowa kampania mająca na celu zachęcenie ludzi do spożywania więcej fasoli, strączków i roślin strączkowych jako części zdrowej diety zdobyła prawie 1,4 miliona funtów finansowania z Narodowej Loterii.
Fruitnet.com

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Fasola
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem