"Nasz produkt jest łatwiejszy niż jogurt, a zdrowszy niż jarmuż."
2025-03-26 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
"Zbudowaliśmy solidne fundamenty, zweryfikowaliśmy naszą technologię i udowodniliśmy zapotrzebowanie. Skalowanie na rynek amerykański to nie tylko okazja, ale konieczny kolejny krok w naszej drodze do zdefiniowania świeżych warzyw" - mówi dr Tsipi Shoham, CEO i współzałożyciel GreenOnyx, izraelskiej startupu i producenta.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Jarmuż
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



