W niektórych miejscach niemiecki kalafior był dostępny bez konkurencji.
2025-06-20 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Oferty krajowe wyraźnie dominowały na rynku. Były dostępne w opakowaniach zawierających sześć lub osiem sztuk. W niektórych miejscach obciążenia były dostępne bez konkurencji. Przeważnie towarzyszyły im obciążenia belgijskie. Kilka holenderskich i francuskich produktów również brało udział w marketingu. Jakość była ogólnie rzecz biorąc...
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Kalafiory
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



