"W tym roku, zwiększamy dostępność Crunchino"
2025-07-25 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
W zeszłym roku FV Seleqt wprowadziło paprykę Crunchino do sprzedaży w trzech sklepach w Niemczech, Finlandii i Szwecji. „W tym roku po raz pierwszy zaoferujemy tę wyjątkową paprykę również innym klientom, aby każdy mógł cieszyć się tym specjalnym produktem” - mówi kierownik produktu Norman van.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



