Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Eksport papryki hiszpańskiej do Stanów Zjednoczonych nigdy nie przekroczył 1% całkowitej produkcji.

2025-01-23 00:00
Źródło: Freshplaza.com
Ostatnia decyzja administracji Stanów Zjednoczonych o zamknięciu swoich drzwi na import papryki hiszpańskiej wywołała zaniepokojenie wśród producentów, zwłaszcza w Almerii, gdzie skoncentrowana jest większość produkcji przeznaczonej na rynek amerykański. Niemniej jednak, nie spodziewa się, że to zamknięcie będzie...

Więcej. Przejdź do artykułu

Freshplaza.com
Freshplaza.com

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.

FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.

Zobacz więcej: z prasy

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem