W Hamburku sprzedaż hiszpańskich papryk zatrzymała się w środku tygodnia.
2025-02-14 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Hiszpańskie papryki dominowały na niemieckim rynku, wspierane przez tureckie oraz lokalnie importowane, mniejsze dostawy z Maroka. Według BLE, sytuacja biznesowa była nierówna, a ceny kształtowały się odpowiednio. Podczas gdy sprzedaż hiszpańskich produktów utknęła w stagnacji w Hamburgu w środku tygodnia, to potem znowu wzrosła po bardziej ostrożnych dostawach.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



