Japonia: Detalista przyjmuje krzyżową etykietę GGN na wybranych warzywach
AEON wprowadził dziś pierwsze produkty z oznaczeniem GGN w supermarketach AEON, AEON Style i Daiei w regionach Kantō i Kinki w Japonii. Produkty, które są teraz dostępne z etykietą GGN to pomidory, bakłażany, szpinak, szparagi, ogórki i japońska gorczyca. AEON przewiduje dodanie kolejnych produktów z etykietą GGN i dodatkowych lokalizacji detalicznych
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Bakłażany