"Jedynym produktem w Almerii, który nie jest obecnie sprzedawany po niskich cenach, jest bakłażan".
Kampania szklarniowa Almerii dobiega końca. Producenci wprowadzają na rynek ostatnie wolumeny produkcji, a jakość, po kilku intensywnych miesiącach trudnych warunków uprawy, nie jest zbyt dobra, co przekłada się na ceny.
"W Agroejido znajdujemy się w najniższym punkcie produkcji, w momencie przejścia z uprawy szklarniowej na uprawę na zewnątrz lub
W okresie przejściowym.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Bakłażany