"Naszym celem jest przekroczenie 2000 ton fioletowych bakłażanów w przyszłym roku".
Alexandre Picault, dyrektor zarządzający Kultive, dokonuje przeglądu kampanii bakłażanów 2023 i omawia przyszłe projekty rozwoju i dywersyfikacji.
Alexandre Picault i Arthur Foulon na Fruit Attraction.
Fioletowe bakłażany: rosnące wolumenyKampania francuskich bakłażanów dobiega końca. Według Alexandre'a jest to produkt, który Kultive chce dalej rozwijać.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Bakłażany