Eksport ekwadorskich brokułów do Japonii wzrósł o 23 proc.
Ekwador eksportuje coraz więcej brokułów na rynki międzynarodowe. W 2022 roku eksport ekwadorskich brokułów na rynek japoński wzrósł o 23% w stosunku do roku poprzedniego i wyniósł łącznie 74 mln dolarów, wynika z raportu statystycznego na temat handlu zagranicznego z 2022 roku przygotowanego przez Ekwadorską Federację Eksporterów (Fedexpor). Nie był to jedyny kierunek, który zwiększył zakupy ekwadorskich
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Brokuły