"Jedząc brokuły, rośniemy zdrowo" - nowa kampania +Brokuły
Stowarzyszenie +Brokuły rozpoczyna swoją 18. kampanię pod hasłem "Jedząc brokuły, rośniesz zdrowo", która ma promować spożycie brokułów wśród dzieci. Celem tej inicjatywy jest promowanie zdrowych nawyków żywieniowych od dzieciństwa, a także zwiększenie świadomości na temat korzyści płynących ze spożywania brokułów dla wzrostu i rozwoju dzieci.
Od 17 do 30 kwietnia +Brokuły są
po raz pierwszy na rynku
.

"Fruit Today" jest cennym źródłem informacji dla branży świeżych produktów. Jego celem jest połączenie producentów owoców z Europy Południowej z europejskimi kanałami dystrybucji i importu. Artykuły pokrywają cały łańcuch wartości handlu owocami i warzywami, a także firmami działającymi w branży. Magazyn ma roczny nakład 5000 egzemplarzy, dystrybuowanych w krajach takich jak Hiszpania, Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Holandia, Francja, Europa Wschodnia, Chile i Peru. Dystrybucja odbywa się poprzez bezpośrednie subskrypcje i bezpłatną dystrybucję na głównych europejskich targach handlowych.
Zobacz więcej: Brokuły