Kalafior Bimi próbuje ponownie wejść na włoski rynek detaliczny
2024-12-10 00:00
Źródło:
Freshpointmagazine.it
To do dość długa historia, która widziała Bimi, obiecujący brokuł z lat 90. stworzony w Japonii przez Sakata Seed Company, próbujący wejść na włoski rynek. Wystarczy zerknąć do naszych archiwów, aby odkryć, że w 2017 roku próbowano tego w Maremmie.
Freshpointmagazine.it

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Brokuły
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem