Kampania plakatowa produktów ekologicznych skierowana do 80 milionów konsumentów w paryskim metrze
Ilość ekologicznych brokułów w Prince de Bretagne zaczyna rosnąć w momencie, gdy spółdzielnia ma zamiar promować je wśród ogółu społeczeństwa. "Od zeszłego tygodnia pogoda sprzyja produkcji brokułów. Moment jest idealny, biorąc pod uwagę, że od 22 do 28 sierpnia będziemy prowadzić kampanię plakatową w paryskim metrze, aby promować produkty ekologiczne w ogóle, z
>
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Brokuły