Lidl Włochy dołącza do inicjatywy Broccoli for Research
Również w tym roku Lidl Italia bierze udział w akcji Broccoli for Research, inicjatywie fundraisingowej Fondazione Umberto Veronesi Ets mającej na celu sfinansowanie doskonałych badań naukowych nad nowotworami, które zazwyczaj dotykają mężczyzn. Z każdego 500-g opakowania brokułów, 20 centów zostanie przekazane na rzecz Fundacji
Do soboty 25 listopada, we wszystkich sklepach
.

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Brokuły