Marki brokułów z nawet 18% wzrostem sprzedaży zostaną zaprezentowane w Berlinie
Bimi i Tenderstem, marki brokułów, które cieszą się popularnością wśród konsumentów w całej Europie i Wielkiej Brytanii, spotykają się w Berlinie, ponieważ nadal zapewniają sprzedaż hodowcom, licencjobiorcom i detalistom na całym kontynencie i poza nim.
Odwiedzający będą mile widziani na nowym stoisku Bimi i Tenderstem poświęconym kapustnym, gdzie dowiedzą się więcej o tych markach, w tym o tym, jak mogą dodać
>FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Brokuły