"Trudno jest nam się wycofać pomimo poważnych niedoborów wszędzie".
Brokuły to podstawowa działalność Natura Ortaggi, firmy z siedzibą w Basilicata (południowe Włochy), która produkuje, pakuje, sprzedaje i wysyła warzywa do Włoch i Europy.
Sytuacja na polach jest trudna", mówi administrator firmy Antonio Bruno. Doświadczamy znacznego niedoboru produktu, który osiągnął procent do -60 / -70%. The

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Brokuły