"Wzmocniliśmy naszą obecność poza Murcją, na obszarach z wystarczającą ilością wody, aby zapewnić dostawy warzyw".
Kampania letnia brokułów, kalafiorów, kapusty i karczochów dobiega końca w Hiszpanii, a wkrótce rozpocznie się sadzenie nasion na kampanię jesienną i zimową na południowym wschodzie, obszarze bardziej zorientowanym na eksport (główny obszar produkcji w Europie).
"Kampania letnia charakteryzowała się wysokimi temperaturami i suszą w czerwcu, lipcu i sierpniu", mówi Juan
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Brokuły