"Po krótkim spadku sprzedaż brukselki znowu rośnie"
2024-12-12 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Po słabszym okresie, marketing brukselskiej kapusty z Dithmarschen zaczyna teraz ponownie nabierać widocznej dynamiki. "Cieszymy się z dobrego, stabilnego popytu od początku sezonu 20 września. Jednakże od końca listopada zauważyliśmy zauważalny spadek sprzedaży, którego nie byliśmy w stanie w pełni wytłumaczyć.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Brukselka
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



