"Późna wiosna silnie napędza popyt na brukselkę"
"Późna wiosna mocno napędza popyt na brukselkę. W Skandynawii spadł nawet śnieg. To zawsze korzystnie wpływa na sprzedaż" - mówi Menno Molenaar z holenderskiej firmy Fresh2You.
Sezon na brukselkę holenderskiej firmy Fresh2You dobiegł końca i przestali oni pozyskiwać szkockie kiełki. Teraz zaopatrują się w kiełki ze swojej farmy w Maroku. Holenderski sezon przebiegł pomyślnie, mówi Menno. "The
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Brukselka