Sprzedaż brukselki w Waitrose wzrosła o 150%.
Katar: Lulu Hypermarket rozpoczyna Międzynarodowy Festiwal Owoców - "Fruit Exotica"
Lulu Hypermarket, renomowany gigant handlu detalicznego, ogłosił rozpoczęcie długo oczekiwanego Międzynarodowego Festiwalu Owoców, obejmującego wyjątkową promocję "Fruit Exotica". Promocja jest dostępna we wszystkich sklepach Lulu w Katarze, zapraszając klientów do wyruszenia w smakową podróż i odkrywania
Owocowej egzotyki
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Brukselka