Cebula staje się walutą w filipińskim sklepie
Sklep detaliczny na Filipinach przyjmował w sobotę cebulę jako zapłatę za wybrane przedmioty w sklepie. Oddział Japan Home Center przyjmuje jedną cebulę w zamian za wybrany przez klientów przedmiot. "Każdy klient ma limit zakupów tylko trzech przedmiotów. Wszystkie zebrane cebule zostaną wykorzystane w naszej społecznościowej spiżarni" - poinformował sklep w poście w mediach społecznościowych, dodając, że "każdy rodzaj i każda
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Cebula