"Chciałabym mieć jeszcze kilka takich lat"
"Myślę, że to co dzieje się na rynku cebuli jest absolutnie niesamowite. Jest zaufanie do produktu i znowu jest rynek. Więc można zarobić dobre pieniądze. To ożywia sprawy. Chciałbym mieć jeszcze kilka takich lat" - zaczyna ze śmiechem Wouter van der Beek z Bruin Export. Ta holenderska firma specjalizuje się w eksporcie do Niemiec, Francji, Skandynawii i różnych krajów Europy Wschodniej.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Cebula