"Czosnek, niepewność kosztów jest odzwierciedlona w harmonogramie
Nowa włoska kampania czosnkowa rozpocznie się w czerwcu i nie oczekuje się wzrostu wolumenów na froncie rolnym. Francesco Delfanti, kierownik sprzedaży firmy o tej samej nazwie, specjalizującej się w produkcji czosnku, cebuli i szalotki, z siedzibą w Monticelli d'Ongina, w prowincji Piacenza, wyjaśnia dlaczego.
"Producenci zdecydowali
.

Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.
Zobacz więcej: Cebula