"Czy wszyscy daliśmy się nabrać w tym sezonie?"
"Patrząc wstecz na miniony sezon, holenderskie dostawy cebuli powinny wyschnąć osiem tygodni temu. Ale wciąż handlujemy cebulą ze starych zbiorów każdego dnia", mówi Adriaan van Belzen z Daily Onions. "To, czy rok był świetny, czy fatalny, zależy od tego, czy spojrzymy na przychody, czy na osiągniętą sprzedaż. Możemy wymieniać oczywiste prawdy, ale to, co świat cebuli mówi, że się dzieje, a to, co naprawdę się dzieje, może być zupełnie inne".

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Cebula