Jak dystrybucja na dużą skalę może zwiększyć wartość czerwonej cebuli IGP Tropea?
Z 10 000 kwintali wyprodukowanych w 2008 r., liczba ta wzrosła do 380 000 w 2022 r., a z około 80-100 hektarów do 1000, podczas gdy liczba firm należących do konsorcjum potroiła się i obecnie reprezentuje prawie wszystkich producentów na tym obszarze. Liczby te potwierdzają sukces Cipolla Rossa di Tropea Igp Calabria, do którego przyczyniła się nowoczesna dystrybucja
.Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Cebula