Jak dystrybucja na dużą skalę może zwiększyć wartość czerwonej cebuli IGP Tropea?
Z 10 000 kwintali wyprodukowanych w 2008 r., liczba ta wzrosła do 380 000 w 2022 r., a z około 80-100 hektarów do 1000, podczas gdy liczba firm należących do konsorcjum potroiła się i obecnie reprezentuje prawie wszystkich producentów na tym obszarze. Liczby te potwierdzają sukces Cipolla Rossa di Tropea Igp Calabria, do którego przyczyniła się nowoczesna dystrybucja
.
Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Cebula