Kampania francuskiej żółtej cebuli rozpoczyna się od "bardzo wysokich cen"
Kampania francuskiej żółtej cebuli w 2023 r. wygląda bardziej obiecująco niż w 2022 r., który był "katastrofalny" pod względem ilości i cen. Olivier Magaud opisuje obecne problemy, z którymi boryka się Solema-Luzo, francuska firma specjalizująca się w alium.
Olivier Magaud
Kampania rozpoczyna się od "bardzo wysokich cen"
Francuskie plony są w tym roku "bardzo dobre, ze średnimi kalibrami
".

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Cebula