"Spodziewam się, że Europa Południowa wejdzie na rynek wcześniej"
"Nasze kierunki eksportowe nie są obecnie zbyt oblegane", mówi Rene Tiggelman z holenderskiej firmy Javala. "Na przykład klienci w Afryce są powściągliwi ze względu na wysokie ceny. Zamawiają, ale mniej. Na razie klienci z Dalekiego Wschodu kupują cebulę głównie w Chinach. Wysłaliśmy kilka kontenerów, ale Chiny dostarczają cebulę, wliczając koszty, za połowę ceny".
"W Europie,

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Cebula