"Tak wytrzymujemy nasz pakt z wielkopowierzchniowymi sprzedawcami"
Matteo Freddi, specjalista od cebuli i ziemniaków, opowiada o skutkach zawarcia paktu z handlem detalicznym na dużą skalę, przywołując doświadczenia swojej rodzinnej firmy.
"O tej porze roku, kiedy złota cebula ma bardzo wysokie ceny", mówi Freddi, "nawet ja mógłbym równie dobrze dostosować się do panującego trendu i prosić moich klientów o jak najwięcej
>.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Cebula