"Airfryery napędzają rosnącą popularność produktów wygodnych w użyciu"
2024-12-12 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Warnez niedawno wprowadził na rynek swoją nową markę convenience, PomFresh. "Zauważyliśmy zapotrzebowanie rynku na łatwiejsze przygotowywanie ziemniaków, dlatego postanowiliśmy stworzyć dodatkową wartość dla naszej firmy, odpowiadając na tę potrzebę" - mówi Kurt De Nys z firmy z siedzibą w Tielt, Flandria, która niedawno rozszerzyła swoją działalność na cebulę.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Z prasy
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



